ict dienstverlening voor de culturele sector

Een overzicht van projecten

Hieronder een greep uit de vele mooie lopende projecten of projecten die ik heb mogen uitvoeren!

het scheepvaartmuseum

Voor Het Scheepvaartmuseum wordt de implementatie van een nieuw kassasysteem (entree en winkel) en systeem voor online verkoop begeleid. Daarnaast worden andere ICT-projecten gecoördineerd, waaronder de migratie naar SEM-Online.

batavialand

Voor Batavialand wordt de implementatie van een nieuw kassasysteem (entree en winkel) en systeem voor online verkoop begeleid. Eerder is het aanbestedingstraject van dit systeem begeleid.

teylers museum

Voor Teylers Museum wordt de implementatie van een nieuw kassasysteem (entree en winkel) en systeem voor online verkoop begeleid. Daarnaast wordt de migratie naar SEM-Online begeleid.

Stedelijk museum amsterdam

Voor het Stedelijk Museum Amsterdam wordt het functioneel beheer van het kassa- en reserveringssysteem verzorgd en worden ICT-gerelateerde projecten begeleid, onder ander op het gebied van (online) ticketing en de migratie naar SEM Online.

museum rembrandthuis

Voor Museum Rembrandthuis is de aanbesteding voor een vervangend kassasysteem voor entree en winkel begeleid.

mauritshuis

Voor het Mauritshuis is een project voor optimalisatie van het CRM-systeem begeleid. Eerder is de implementatie van een nieuw reserveringssysteem (Smart Event Manager) begeleid evenals de aanbesteding van een nieuw ticketsysteem (POS en EPOS).

Museum Arnhem

Voor Museum Arnhem is het functioneel beheer van het ticketsysteem (kassa en online) verzorgd en is ondersteuning geboden bij de verdere inrichting van het systeem alsmede de training van kerngebruikers.

samenwerking 7-musea

Voor een samenwerkingsverband van Batavialand, Drents Museum, Het Scheepvaartmuseum, Kasteel de Haar, Rijksmuseum van Oudheden, Teylers Museum en het Vestingmuseum is de aanbesteding voor een nieuw kassasysteem begeleid.

museum catharijneconvent

Voor Museum Catharijneconvent is de dienstverlening gestart met de inventarisatie van systemen en processen. De inventarisatie heeft geresulteerd in een advies, welke opgevolgd is door de begeleiding van het aanbestedingstraject en de implementatie van het nieuwe kassa- en reserveringssysteem.

rijksmuseum muiderslot

Voor Rijksmuseum Muiderslot is de dienstverlening gestart met de inventarisatie van systemen en processen. De inventarisatie heeft geresulteerd in een advies, welke opgevolgd is door de begeleiding van het aanbestedingstraject en de implementatie van het nieuwe kassa- en reserveringssysteem.

zaans museum

Voor het Zaans Museum is de implementatie van een nieuw reserveringssysteem (Smart Event Manager) begeleid. Aansluitend is een advies uitgebracht over de koppeling van dit systeem met het kassasysteem en het boekhoudpakket.

zuiderzeemuseum

Voor het Zuiderzeemuseum is een document met procesbeschrijvingen voor de ontwikkeling van een reserveringssysteem opgesteld. Aansluitend is het aanbestedingstraject voor en de implementatie van een nieuw reseveringssysteem begeleid.

naturalis

Voor Naturalis is een pakket van eisen opgesteld welke gebruikt is voor de aanbesteding van een nieuw systeem voor kassa, reserveringen en online verkoop.

beeld en geluid

Voor Beeld en Geluid is de implementatie van een nieuw archiefsysteem (DAAN) begeleid, specifiek vanuit de eindgebruikers bij het klant contactcentrum (KCC). Daarnaast is een traject begeleid voor de hernieuwde implementatie van een CRM systeem (PerfectView).

hortus botanicus amsterdam

Voor de Hortus Botanicus is de dienstverlening gestart met de inventarisatie van systemen en processen. De inventarisatie heeft geresulteerd in een advies, welke opgevolgd is door de begeleiding van het aanbestedingstraject en de implementatie van het nieuwe kassa- en reserveringssysteem.

Hermitage amsterdam

Voor de Hermitage Amsterdam (nu H'ART Museum) en De Nieuwe Kerk is jarenlang het functioneel beheer van het kassa- en reserveringssysteem (ReCreateX & Smart Event Manager) verzorgd en is een groot aantal ICT-gerelateerde projecten begeleid, onder andere op het gebied van (online) ticketing, eventplanning en CRM.