Beeld en Geluid beheert een groeiende collectie van meer dan een miljoen uur aan radio, televisie, film en muziek. Zowel particulieren als professionals kunnen online zoeken in de collectie en materiaal bestellen. De systemen die hiervoor gebruikt worden, worden vervangen door een nieuw management asset systeem, genaamd DAAN.

Het Klantcontactcentrum (KCC) is het centrale aanspreekpunt van Beeld en Geluid voor externe partijen (zakelijk en particulier). Bij het KCC worden onder andere licentie aanvragen afgehandeld. Als implementatiecoördinator DAAN is Ellen Oostra Consultancy verantwoordelijk voor het zo soepel mogelijk laten verlopen van de implementatie van dit nieuwe systeem, zodat de impact voor medewerkers KCC en klanten van Beeld en Geluid zo beperkt als mogelijk wordt gehouden.

Daarnaast is de rol van functioneel beheerder Perfect View opgenomen. Binnen deze rol is een inventarisatie van functionele wensen en eisen uitgevoerd. Daarna is het traject begeleid van optimalisatie van de inzet van het huidige CRM systeem.

 

Interesse in de diensten of projecten van Ellen Oostra Consultancy?
Informeer naar de mogelijkheden!

Neem contact op

 

Project Beeld en Geluid
 
 

Contact info

06 - 47 27 88 53

ellen@ellenoostra.nl

www.ellenoostra.nl