Project Hermitage

Ellen Oostra Consultancy verleent diverse diensten aan de Stichting Producties De Nieuwe Kerk en Hermitage Amsterdam. Onder deze stichting vallen de musea Hermitage Amsterdam en De Nieuwe Kerk.

Bij aanvang van de dienstverlening in 2008 lag de focus op begeleiding van de implementatie van een reserveringssysteem en een toegangscontrolesysteem binnen de Hermitage Amsterdam. Daarna is het functioneel beheer van deze systemen overgenomen. De dienstverlening bestond daarin uit gebruikersondersteuning, intermediair tussen klant en leverancier, begeleiding implementatie nieuwe functionaliteiten en het geven van trainingen & workshops. De dienstverlening is de laatste jaren meer adviserend/ondersteunend van aard geworden, waarbij een rol is gespeeld in de aanschaf en implementatie van een aantal systemen / applicaties (Online Verkoop, Smart Eventmanager, kassasysteem Recreatex, CRM).

 

Interesse in de diensten of projecten van Ellen Oostra Consultancy?
Informeer naar de mogelijkheden!

Al meerdere jaren werk ik samen met Ellen bij zowel de Hermitage als De Nieuwe Kerk Amsterdam. Ellen is voor ons echt de 'vertaler' tussen de externe partijen en onze organisatie op het gebied van kassa- en reserveringssystemen en online ticketing. Haar hulp en kennis is echt onmisbaar voor ons. Ze neemt direct de leiding bij problemen of knelpunten en bijt zich er goed in vast. Ze zorgt ervoor dat er op korte termijn oplossingen komen en dat zaken niet blijven liggen. Ook denkt Ellen altijd met ons mee en een paar stappen vooruit. Kortom, een fijne en zeer professionele collega om mee samen te werken!
Roos van Nierop
Roos van NieropCoördinator Publiekszaken - Hermitage Amsterdam
Project Hermitage

DIENSTEN

Software implementaties
ICT Projectmanagement
Functioneel beheer
Documentatie
Workshops & Trainingen

Ellen Oostra Consultancy

Contact Info

E mail [at] eoconsultancy.nl
O www.eoconsultancy.nl
C 06 47 27 88 53